lunes, 20 de enero de 2014

JORNADA 13 (2013/2014): V74 VILLENA 47 - A+N ARQUITECTURA BASQUET AGOST 67

El Sènior del A+N Arquitectura Basket Agost es desplaçava a Villena en la última jornada de la primera volta. L’equip portava 4 victòries i necessitava augmentar el casiller de victòries per tal de mantindré la categoria. Aplegàvem al encontre en les baixes de Adolfo lesionat i Pedro. Disposaven de 9 efectius per portar-se la victòria a casa.

El partit s’inicia amb una defensa zonal que fa aigües, a més a més els nostres no estaven fins en atac, a la fi el V-74 s’imposava 14-11. Al segon quart els nostres decideixen defendre al home, i pareix que comencen a jugar en més sentit, jugades col·lectives, ajudes en defensa, solidaritat en el camp, i se’n van al vestuari 8 punts per davant del contrari, 24-32.

Quedaven vint minuts i el nostre Sènior pareixia que anava a portar-se el partit cap Agost.
Al inicia del segon temps, els nostres trauen el baló amb facilitat de una defensa pressionant a tot el camp encara que el V-74 s’acosta al marcador, a la fi del tercer quart la diferència es manté en 8 punts en un parcial 15-15.

A l’últim quart sols va existir un equip al camp, el Basket Agost, els nostres bases van fer de les seues amb penetracions impossibles i robatoris de pilota de llibre. Un parcial de 8-20 va portar al Basket Agost a un resultat final de 47 a 67.

Destacar la actitud defensiva de tot l’equip, i sobretot del marcatge d’Adri a Edo Sehic a l’últim quart. Ens queden dotze finals i em de pensar sempre en la VICTÒRIA.

Quintet Inicial: David(14), Kike(13), Adri(9), Pina(4), Dani(-).
També jugaren: Javi (20), Ricardo(3), Antonio(-),Juan(4).

PINA

Crónica Villena- Basket Agost

El Senior del A + N Arquitectura Basket Agost se desplazaba a Villena en la última jornada de la primera vuelta . El equipo llevaba 4 victorias y necesitaba aumentar el casillero de victorias para mantener la categoría . Llegaban al encuentro con las bajas de Adolfo lesionado y Pedro .
Disponían de 9 efectivos para llevarse la victoria a casa .

El partido se inicia con una defensa zonal que hace aguas , además los nuestros no estaban finos en ataque , al final el V -74 se imponía 14-11 . En el segundo cuarto los nuestros deciden defender al hombre y parece que empiezan a jugar con más sentido , jugadas colectivas , ayudas en defensa , solidaridad en el campo. Y se van al vestuario 8 puntos por delante del contrario , 24 - 32 .

Quedaban veinte minutos y nuestro Senior parecía que iba a llevarse el partido a casa.
Al inicio del segundo tiempo , los nuestros sacan el balón con facilidad de una defensa presionante a todo el campo. Aunque el V -74 se acerca al marcador , al final del tercer cuarto la diferencia se mantiene en 8 puntos con un parcial 15 -15 .

En el último cuarto sólo existió un equipo en el campo , el Basket Agost, nuestros bases hicieron de las suyas con penetraciones imposibles y robos de balón de libro . Un parcial de 8-20 llevó al Basket Agost a un resultado final de 47 a 67 .

Destacar la actitud defensiva de todo el equipo , y sobre todo el marcaje de Adri a Edo Sehic en el último cuarto. Nos quedan doce partidos y hay que pensar siempre en la VICTORIA.

Quinteto Inicial : David ( 14), Kike ( 13), Adri ( 9), Pina ( 4) , Dani ( - ) . También jugaron : Javi(20) , Ricardo ( 3) , Antonio ( - ) , Juan ( 4) .

PINA
---------------------------------------------
Agradezco a Pina el que haya escrito la crónica de esta semana , lo que enriquece a este blog en cuanto a la variedad de los comentarios.
Por otro lado y por un apunte del mismo Pina , felicito la labor que realizó Adolfo como entrenador en este partido de Villena, tanto a nivel táctico como en la ejecución de los cambios en el banquillo.

Dani M.

No hay comentarios:

Publicar un comentario